Al generaties lang bieden wij onze loyale klanten de meest uitgebreide service en uitzonderlijke kwaliteit. Al onze maatwerkproducten kun je zorgeloos (online) bij ons bestellen, wetende dat we vierkant achter elk product staan dat we maken of leveren. Als je niet volledig tevreden bent met jouw aankoop of je ervaring met ons, laat het ons weten. Dat vinden wij belangrijk en dat stellen wij zeker op prijs.
Wat als het product niet goed is dat ik besteld heb?
Als je voelt dat de kwaliteit niet aan de norm voldoet of er is een defect, dan zullen we het probleem direct proberen te verhelpen en als dat niet gaat dan leveren we een nieuw product.
Wat als jullie een fout gemaakt hebben bij het meten of installeren?
Dan lossen wij dat natuurlijk ook zelf weer op. Als wij verkeerd meten of installeren, dan zullen we het probleem direct proberen te verhelpen of een nieuw product leveren. Uiteraard zonder extra kosten. Zo simpel is het.
Wat als er iets stuk gaat?
Geef ons een seintje en wij zullen je helpen het probleem te verhelpen, repareren of vervangen. Dat is allemaal gratis mits het niet door eigen toedoen is ontstaan. Als wij de producten gemeten en geïnstalleerd hebben, komen wij uiteraard ook bij jou thuis het probleem voor je oplossen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op of raadpleeg onze algemene leveringsvoorwaarden.
Contact
Vind hier onze openingstijden, adres, telefoonnummer en andere contactgegevens.
Onze woonvakman Lucas
Pas als alle details kloppen, ben ik tevreden. Gordijnen moeten soepel vallen en vloeren strak gelegd. Hiervoor werk ik samen met ervaren specialisten.
Graag stel ik mij even voor. Ik ben Lucas Mey, ondernemer van Studio Mey&Zij. Onze woonwinkel is onze trots. Niet alleen aan de Hoofdstraat in Velp, maar ook online.
Lucas Mey